asyan.org
добавить свой файл
1

Інформатікус-2013



Вікова група:




Мета:

  • підвищення інтересу учнів до вивчення інформатики;

  • розвиток інтересу до творчого пошуку оригінальних рішень, швидкості реакції та кмітливості, волі до перемоги;

  • розвиток уміння відстоювати свою точку зору, аналізувати;

  • формування поваги до суперника, вміння вести дискусію;

  • виховання колективізму, контролю та самоконтролю;

  • розвиток уміння працювати в команді; розподіляти завдання відповідно до здібностей.

Програми та обладнання:

– мультимедійне обладнання;

– музичний супровід.

Хід заходу

Звучить мелодія

Ведучий. Доброго дня, дорогі друзі, вчителі та гості!

Сьогоднішній наш конкурс присвячений одній з наймолодших і найцікавіших шкільних наук – інформатиці. Старі люди кажуть, що успіх людини зазвичай залежить від нагоди (випадковості), частково – від впевненості в собі, фізичної сили та витривалості, але найбільше від освіти, базових знань, тобто від ерудованості. От і сьогодні найерудованіший учень отримає звання – “Інформатікус-2013”.
Перегляд відеоролика

Усе в світі тримається на антиподах: є полюс Північний і Південний, є плюс і мінус, є чорне і біле, є добро і зло, любов і ненависть, радість і безмежне щастя. Сьогодні протистоять один одному хлопці й дівчати.

Цікаво, вивчення комп’ютера – це справа жіноча чи чоловіча? Подивимось.

Для того, щоб боротьба було чесною і для вирішення спірних ситуацій, які можуть виникнути під час гри нам необхідне журі. До складу журі запрошуються: (представлення членів журі)
Конкурс «Презентація»

Ведучий. Оголошується перший конкурс. Називається він «Презентація». За правилами етики, кавалери поступаються місцем дамам.

Капітани презентують свої команди, пояснюють атрибути команди, які вони заздалегідь продумали: назва, девіз.

Побажаємо гравцям успіху і розпочинаємо перший конкурс

І конкурс “Хто швидше”

Ведучий

Для перемоги команді необхідно дати якомога більше правильних відповідей на запитання. Правильна відповідь оцінюється 1 балом. На роздуми командам дається 20 секунд. Відповідає та команда гравець якої першим підняв руку. В випадку неправильної відповіді гравцям іншої команди дається 10 секунд для відповіді. Якщо обидві команди дали неправильну відповідь (або взагалі не дали відповіді на запитання) вартість наступного запитання зростає на 1 бал.

Увага, розпочинаємо наш конкурс.


  1. Яка наука вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збору, збереження, передачі і обробки?

Інформатика


  1. Яка найменша одиниця інформації?

Біт


  1. Алфавіт якої системи числення складається лише з двох чисел 0 та 1?

Двійкової


  1. Який французький вчений створив першу арифметичну машину: Едмонд Гантер, Блез Паскаль чи Джон фон Нейман?

Блез Паскаль


  1. Яка американська фірма є лідером у виробництві комп'ютерного програмного забезпечення?

Microsoft

  1. Як називається всесвітня мережа, що містить безліч цікавої та корисної інформації?

Internet


  1. Такі програми, як DrWeb, Kaspersky, AidTest – називаються…?

Антивірусними програмами


  1. Які файли мають розширення mp3?

Музичні файли


  1. Який пристрій використовуються для полегшення вводу інформації?

Ручний маніпулятор “Мишка”


  1. Скільки байтів має один кілобайт?

1024 байт
ДОДАТКОВІ ПИТАННЯ

  1. Хто був першим програмістом у світі?

Ада Лавлейс

  1. В якому місті України був створений 1 комп’ютер?

Київ


  1. В якому році в Україні створений 1 комп’ютер?

1951
Ведучий

Шановне журі оголосіть будь-ласка результат конкурсу.

Журі оголошує результат

ІІ конкурс “Ерудит”

Ведучий

Розпочинаємо другий конкурс. Гравцям команд пропонується скласти якнайбільше слів з слова “Програмування”. Зараховуються лише ті слова які є іменниками в називному відмінку. Перемагає та команда яка складе якомога більше слів. Обмеження часу – 3 хвилини.

Журі підбиває підсумки та оголошує результат. Програвша команда називає ім’я гравця, який залишає команду.

ІІІ конкурс “Підказка”

Ведучий

Розпочинаємо третій конкурс. В цьому конкурсі один з гравців команди повинен описати зображення предмета не називаючи його. Решта гравців команди мають вгадати, що зображено на малюнку. Часу для цього є дві хвилини.

Я рекомендую командам при виникненні труднощів при відгадуванні картинки перейти до наступного зображення, а до не відгаданих картинок повернутися пізніше.

Конкурс розпочинає команда яка програла попередній конкурс.
Команда 1.

1. /Монітор/

computer monitor 2

2. /Сканер/

scanner 3


3. /Клавіатура/
4. /Ноутбук, портативний комп’ютер/

portable computer


5. /Материнська плата/



6. /Компакт-диск, CD-диск/

cd-rom


7. /Жорсткий диск, вінчестер/



8. /Джойстик/

joystick

9. /Модем/


10. /Мобільний телефон/
cellular phone 1

Команда 2.

1. /Системний блок/

computer 8

2. /Принтер/

inkjet printer 9

3. /Ручний маніпулятор “Мишка”/



4. /Карманний комп’ютер, електронна записна книжка/
digital address book


5. /Мікропроцесор, процесор/



6. /Дискета, флопі-диск/

diskettes 3

7. /Дисковод/


8. /Колонки/



9. /Телефакс, факс-модем/

faxphone 4

10. /Мікрокалькулятор/

scientific calculator


Журі підбиває підсумки та оголошує результат. Програвша команда називає ім’я гравця, який залишає команду.
ІV конкурс “Відгадай слово”

Ведучий

Розпочинаємо наступний конкурс. Командам необхідно вгадати зашифроване слово. Команда, яка виграла попередній конкурс першою називає букву (або слово). В випадку помилки хід переходить до іншої команди.

Увага, задання.

Цей винахід привів до появи персональних комп’ютерів.
М

І

К

Р

П

О

Р

О

Ц

С

Е

О

Р

Журі підбиває підсумки та оголошує результат.
Конкурс «Зайвий термін»

У цьому конкурсі вам дається перелік термінів. Потрібно з


  • Сканер, регістр, клавіатура, джойстик, миша.

  • «Пробіл», «Паскаль», «Esc», «Enter», «Backspace».

  • Крапка, «Shift», кома, двокрапка, дефіс.

  • CD-R, DVD-R, BD-R, CD-RW.

  • WINDOWS, MS-DOS, UNIX, LINUX, MS WORD.

  • Лазерний, оптичний, матричний, струминний.

  • Еліпс, Пензлик, Прямокутник, Олівець, Зірка.

  • Мої документи, Мій комп’ютер, Мій ноутбук, Кошик,
    Мережне оточення.

  • Інформація, Інформатика, Інформаційна система, Принтер, Інформаційна культура.

  • Калькулятор, Photo Shop, Блокнот, Word Pad, Paint.