asyan.org
добавить свой файл
1
ПРОГРАМА

творчого конкурсу за обраним фахом

галузь знань – „Мистецтво”

напрям підготовки “Фотомистецтво”




Пояснювальна записка


Екзамен з фаху „Фотомистецтво” складають абітурієнти, що вступають на напрям „Фотомистецтво”, спеціалізація – „фотохудожник”.

На даний напрям приймаються особи, які мають повну загальну середню освіту та певні навички з фаху.

Екзамен з фаху оцінюється за 100-бальною шкалою, оцінки оголошуються після закінчення іспиту.
Вимоги до складання екзамену зі спеціалізації

Фотохудожник”

Екзамен складається з двох турів впродовж одного дня.

І тур – перевірка природних даних абітурієнта щодо обраної професії.

Абітурієнт має показати власні фотороботи. До фоторобіт мають бути додані негативи.

Обов’язкове роз’яснення щодо обраної експозиції.

Абітурієнт має знати головні параметри фотографічного процесу: об’єктива (світлосила, фокусна відстань, формат знімка, співвідношення діафрагми і витримки, тощо).

ІІ тур – теоретична частина екзамену (тестування), де виявляється:

  • загальний культурний рівень абітурієнта;

  • знання творчості класиків світового та вітчизняного фотомистецтва, кіно-телемистецтва;

  • наскільки обґрунтований є вибір абітурієнтом фаху „Фотохудожник”.

Предметна комісія оцінює знання абітурієнта за даними вимогами.

В разі невиконання або відмови від виконання однієї з частин (чи її складових) іспиту з фаху, або користування довідниковими матеріалами, взаємного користування між абітурієнтами – оцінка абітурієнта знижується.

Рекомендована література

  1. Абрамов Н. Дзиґа Вертов.

  2. Авдеев А.Д. Происхождение театра. – Л.; М., 1954

  3. Анри Вартанов. Эстетика фотографии. – www.foto-art.land.ru

  4. Аристарко Г. Історія теорій кіно. – М.: Искусство, 1966

  5. Аристотель. Поетика. – Л.; М., 1962

  6. Арнхейм Р. Кіно як мистецтво. – М., 1960

  7. Багіров Е., Кацев І. Телебачення ХХ сторіччя.

  8. Балаш Б., Кино. Становление и сущность нового искусства. – М.: Искусство, 1968

  9. Беляев И. Спектакль без актёра

  10. Виготський Л. Психологія мистецтв. – М.: Искусство, 1965

  11. Від задуму до фільму: Сб. статей. – М.: БПСИ, 1963

  12. Вказівки продюсерам «Бі-Бі-Сі», «Інтерньюз» – К.

  13. Вопросы кинопроизводства: Сб. ВГИК. – 1992

  14. Гулига А. Мистецтво у вік науки

  15. Дзиґа Вертов. Статті, щоденники, задуми. – М.: Искусство, 1966

  16. Довженко О. Твори у 5 т. – К.: Дніпро, 1983

  17. Документальное кино – вчера, сегодня, завтра: Сб. – 1992

  18. Дробашенко С. Простор экранного документа. – М., 1986

  19. Дробашенко С. Феномен достоверности

  20. Дыко Л. Беседы о фотомастерстве

  21. Емелин В. Телевидение: стиль и образ постмодерна. – http://emeline.narod.ru/TV

  22. Ждан В. Специфіка кінообразу. – М.: Искусство, 1965

  23. Загданський Є. Від думки до образу. – К.: Мистецтво, 1990

  24. Изволов Н. Что такое кадр?

  25. Іл'єнко Ю. Парадігма кіно

  26. Історія радянського драматичного театру.

  27. Казин А. Проблемы жанра в современном киноискусстве

  28. Кино: Энциклопедический словарь

  29. Кинопроизводство: Сб. ст. – М.: ВГИК, 1988

  30. Кісін В. Режисура як мистецтво і професия

  31. Клейман Н. Кадр как ячейка мотажа

  32. Козинцев Г.М. Собрание сочинений в 5 т. – Л., 1986

  33. Корнієнко І.С. Про кіномистецтво. – К.: Мистецтво, 1985

  34. Кракауэр З. Природа фильма

  35. Крючечников Н. Композиция фильма

  36. Кулешов Л.В. Искусство кино: Собрание сочинений в 3-х т. – М.: Искусство, 1987

  37. Ленгфорд М. Построение кадра

  38. Лингрен Э. Искусство кино

  39. Лотман Ю, Цивьян Ю. Диалог с экраном – Т.: “АРКО”, 1994

  40. Мартен М. Язык кино

  41. Мачерет А.В. Художественные течения в советском кино. – М.: Искусство, 1983

  42. Мащенко І. Телебачення України. – Т.1.

  43. Меллер В. Режиссура телевидения: Сб ст. – М.: ВГИК, 1972-79. – Вып.1-2.

  44. Немирович-Данченко Вл. Театральное наследие. – Т.2.

  45. Нечай О. Основы киноискусства

  46. Образцов С. Эстафета искусств

  47. От замысла к фильму: Сб.

  48. Правда кино и киноправда: Сб.

  49. Пудовкин В. Вибрані твори – М.: Искусство, 1955

  50. Рабігер М. Документальне кіно

  51. Рейсц К. Техника киномонтажа

  52. Ромм М. Лекции о кинорежиссуре – М.: ВГИК, 1973

  53. Ромм М. Собрание сочинений в 3-х томах. – 1963

  54. Рошаль Л. За кадрами правды

  55. Рошаль Л. Світ і гра. – М., 1973

  56. Саппак В. Телевидение и мы

  57. Скуратівський В. Екранні процеси в соціокультурних процесах ХХ сторіччя. – К., 1997-98

  58. Соціальна психологія особистості: Збірник

  59. Станиславский К. Моя жизнь в искусстве

  60. Станиславский К.С. Собрание сочинений в восьми томах – М.: Искусство, 1954

  61. Тарковский А.А. Лекции по режиссуре // Искусство кино. – 1990. – №10

  62. Творчий телевізійний менеджмент

  63. Телевізійний репортаж: Практичний посібник для професіоналів. – К., 1998

  64. Техника кино и телевидения: Сб. ВГИК. – М., 1994

  65. Трауберг Л.З. Избранные произведения в 2-х т. – М.: Искусство, 1988

  66. Український драматичний театр: Т. 1. – К.: Наукова думка, 1967

  67. Уолтер Р. Основы сценарного мастерства

  68. Уроки Александра Довженко. – К.: Мистецтво, 1982

  69. Фельдман Я., Курский Л. Техника и технология фотосъёмки

  70. Франк Г. Карта Птоломея. – М.: Искусство, 1975

  71. Франк Г. Шесть бесед о звуке. – М., 1971

  72. Фрейлих С. Драматургия экрана

  73. Фрейлих С. Теория кино

  74. Харузина В.И. Примитивные формы драматического искусства // Етнографія. – М., 1927. – № 2

  75. Шкловский В. За 40 лет. – М.: Искусство, 1965

  76. Шкловський В. Тетива. – М.: Советский писатель, 1970

  77. Шкляревський Г.Я., Терещенко Ю.М. Режисура. Морфологія і синтаксис екранних мистецтв: Учбовий посібник

  78. Штернберг Л .Я. Первобытная религия. – Л., 1936

  79. Эйзенштейн С.М., Избранные статьи – М.: Искусство, 1956

  80. Эйзенштейн С.М., Собрание сочинений в 6 т. – М.: Искусство, 1971

  81. Юткевич С.И. Собрание сочинений в 3-х т. – М.: Искусство, 1990