asyan.org
добавить свой файл
1

Розробка гри «Цифрова естафета»

В грі беруть участь учні молодшого та середнього віку.

Гра застосовується в групі продовженого дня, спеціальних медичних групах, а також з дітьми в малокомплектній школі.

Опис гри

Дев’ять учнів шикуються в одну шеренгу, відстань один від одного 1,5-2м, розташовуються по порядку та запам’ятовують свій номер.

Вчитель швидко називає двозначне число, і коли учень почує свою цифру в цьому числі, біжить до відмітки, а в зворотньому напрямку йде на своє місце кроком для відновлення дихання. Найшвидший учень є переможцем.

За кожну перемогу учень отримує 1 бал.

В кінці гри кожен з учнів підраховує свої бали (або вчитель записує), і в кого буде найбільше балів, той переможець.

Варіант 1

Після двозначних цифр гра ускладнюється, вчителем називається тризначне число.

Варіант 2

Біг можна замінити:

а) веденням баскетбольного чи футбольного м’ячів;

б) стрибки на скакалці;

в) біг з подоланням перешкод;

г) біг з веденням повітряної кульки;

д) швидким кроком та з набиванням тенісного м’яча;

та іншими естафетами.

^ Правила гри:

  1. Кожен учень обов’язково повинен приймати участь у грі однакову кількість разів. (див. схему).

  2. Фізичне навчання розподіляє вчитель в залежності від віку та медичної групи, до якої учні належать.

  3. Час гри без обмежень.

  4. Схема двозначних чисел

89,34,19,67,25,64,42,73,12,59,48,31,63,85,16,28,56,39,72,45,68,32,91,62,49,75,82,46,51,93,74,58,43,26,65,87,35,14,69,27,36,98,54,17,92,57,84,21,96,52,18,76,94,83,15,29,78,61,95,23,47,81,53,79,86,24,13,97,41,38,71,37

  1. Схема тризначних чисел

148,569,398,243,159,248,369,279,176,198,298,158,126,249,124,348,132,239,476,128,129,469,165,276,479,365,387,457,238,468,598,587,237,359,265,798,235,465,258,149,358,347,143,687,247,287,257,498,146,459,458,236,568,376,179,368,268,187,349,147,357,487,154,169,157,346,246,138,379,698,579,576,168,139,259,127,136,354,269,135,254,125,679,137


Коли підрахувати всі ці цифри, то кожен з учнів приймає 16 разів участь в грі. Але, коли забрати числа з однаковими числами, наприклад:

25=52 залишаємо лише одне

46=64

78=87 і т. д., то час гри зменшується вдвоє.