asyan.org
добавить свой файл
1



План-конспект урока

з інформатики в 4 класі

з теми




Роботу підготувала:

вчитель інформатики

Розівської ЗОШ № 2 I-III ст.

Мазіна Інна Анатоліївна

спеціаліст другої категорії.

Стаж педагогічної роботи 7 років.


смт.Розівка, 2012 рік.

Хід урока


1. Організаційний момент

Організація учнів на початку уроку.


2. Постановка теми і цілей уроку.


Для того, щоб дізнатися, що ж ми вивчатимемо на сьогоднішньому уроці, нам потрібно розгадати кросворд. Але кросворд не звичайний. Ми знаємо, що для роботи на комп'ютері потрібно добре знати англійську мову, і зараз ми перевіримо ваші знання. Відповіді на кросворд потрібно записувати англійською мовою.


Питання:

1. Це універсальний пристрій служить для роботи з інформацією

2. Для того, щоб в комп'ютері з'явилася графічна інформація, потрібно виконати дану дію 3. Пристрій виведення відеоінформації

4. Глобальна комп'ютерна мережа

5. На уроці ВІН є джерелом інформації

Розгадавши кросворд ми отримали слово Paint.


Тема нашого уроку:

«Знайомство з графічним редактором Paint»


Мета:


  • Познайомити учнів з комп’ютерною графікою як зображенням, створеним за допомогою комп’ютера; з інтерфейсом графічного редактора Paint;

  • Викликати інтерес до навчання, самостійної роботи, творчості, розвивати уважність, зосередженість, акуратність при роботі з ПЗ;

  • Сформувати навики роботи учнів з різними інструментами в редакторі Paint;

  • Виховувати інформаційну культуру.

Задачі:

  • Опанувати методи створення і редагування зображень в графічному редакторові;

  • Навчити застосовувати теоретичні знання на практиці.

Програмне забезпечення і посібники:

  • ПК,

  • програма графічний редактор Paint,

  • картки із завданнями,

  • мультимедійний проектор,

  • екран,

  • презентація уроку,

  • робочий зошит для 4 класу.

Тип урока:

Вивчення нового матеріалу.

Вид урока:

Комбінований.

^ 3. Мотивація навчання.

Актуалізація опорних знань учнів.

а) Постановка проблемних питань

Уявний метод «Мікрофон»

Діти, а ви знаєте як створюються мультфільми?

Що лежить в основі кожного мультиплікаційного фільму?

(Картинки, малюнки, зображення)

Як відбувається створення мультфільму ?


^ Технології створення мультфільмів

Існують різноманітні комп’ютерні програми, які допомагають малювати мультфільми.

Мультиплікатори створюють безліч зображень і при швидкій їх зміні зображення оживають. Раніше на створення короткометражного мультфільму йшли місяці і роки, оскільки кожне окреме зображення повністю промальовувалося на листах паперу.

Але зараз в цій сфері, як і у всіх сферах життя людей з'явилися комп'ютери і технології дозволяють добиватися дуже якісного результату.

Тепер мультиплікатори один раз створивши малюнок, який зберігся в пам'яті, лише трохи змінюють його, а комп'ютер запам'ятовує всі ці зміни і складає зображення в мультфільми, але коли ми дивимося 10-хвилинний мультик, ми спостерігаємо за підсумком багатомісячної роботи. Людям стало простіше і зручніше.

Ось і ми сьогодні з вами освоїмо професію мультиплікатора, попрацювавши в програмі Paint.

А чому саме в цій програмі ви дізнаєтеся після розшифровки головоломки.


б) Робота в парах з картками

Зашифроване речення «Графічний редактор Paint – програма для створення зображень»


^ 4.Пояснення нового матеріалу.

Розгляд графічного редактора Paint.


А тепер давайте разом з вами пригадаємо інтерфейс і інструменти графічного редактора Paint.


^ Запуск програми «Пуск – програми – стандартні - Paint»


Інтерфейс програми Paint: рядок заголовка, рядок меню, панель інструментів, палітра, робоча область

^ Панель інструментів, короткий опис основних інструментів

Збереження малюнка.

5.Розминка (физкультминутка для глаз) Презентація + пісня

Відповідає темі нашого уроку.

6. Робота із зошитом (група учнів).

Завдання 1.

Підпиши назву кожного інструмента графічного редактора.

Завдання 2.

Розстав номери дій в алгоритмі малювання еліпса.

Завдання 3.

Запиши, для чого використовують комбінації клавіш

Ctrl + z – відміна дії

Ctrl + y – повернення дії, що відмінили

^ 7. Практичне закріплення матеріалу (група учнів).

Робота в графічному редакторі Paint.

Ця програма вам знадобиться для образного мислення.








^ 8. Перевірка та обговорення практичного завдання.


9. Підведення підсумків.

Гра «Закінчи речення»

1. було цікаво… (познайомитися…)

2. було важко, але необхідно… (знати…)

3. ми виконували завдання… (які допоможуть нам…)

4. ми зрозуміли, що… (ця тема та програма…)

5. тепер ми можемо . . .

6. ми навчилися...

7. у нас вийшло …

8. нам захотілося…


10.Домашнє завдання.

Урок 28, вивчити та повторити правила.

Стор.52, виконати завдання письмово.

Створити ескіз малюнка улюбленого героя мультфільму на папері, для подальшого створення зображення в графічному редакторі Paint.


11. Рефлексія.


Діти підійдіть до дошки, виберіть відповідний вашому настрою на уроці колір.


Урок закінчений. До побачення!



Страница