asyan.org
добавить свой файл
1
Трибунал Верховного Архиєпископа

о.Роман Іванців, Голова Трибуналу

о.Роман Шафран, Голова Колегіального Трибуналу

Площа Св. Юра 5, Львів

Просьба про привернення справи в первісний стан (кан.1326 ККСЦ)

29.8.2008 р. Колегіальний Трибунал Верховного Архиєпископа несправедливо підтвердив кару великої екскомуніки, виданої Єпархіальним Трибуналом Жовківсько-Сокальської єпархії.

На основі кан.1326 §2 п.1,2,3,4 ККСЦ просимо про привернення справи в первісний стан. Одночасно подаємо заперечення проти Колегіального Трибуналу (кан.1106,1107 §1,3 ККСЦ) з причини виразного упередження о.Р.Шафрана, о.Р.Дутчака, о.Т.Коцюби та навмисної фабрикації судового вироку.

Обгрунтування:

  1. Позивач (промотор справедливості) допустився підступу (кан.1326 §2 п.3 ККСЦ) тим, що зманіпулював Колегіальний Трибунал своєю заявою, що наш лист від 27.8.2008 прийнятий судовим трибуналом 29.8.2008 є „спрямований на затягування процесу”! Цей наш лист, однак, містить суттєві аргументи і основні вимоги, що впливають на правосильність вироку і зовсім не є спрямовані на затягування процесу (прим., процес розпочався щойно 16.7.2008!).

  2. Колегіальний Трибунал цілком проігнорував наше прохання про перевірку доказового матеріалу, подане в нашому листі від 27.8.2008! Очевидним фактом є те, що судовий Трибунал Жовківсько-Сокальської єпархії використав як доказовий матеріал документи, на яких немає нашого особистого підпису! Згідно кан.1225 ККСЦ ці документи не мають доказової сили. Колегіальний Трибунал Верховного Архиєпископа цим самим порушив кан.1326 §2 п.4 ККСЦ.

  3. Колегіальний Трибунал цілком проігнорував наше прохання про перевірку компетентності Єпархіального Трибуналу судити монахів Чину папського права! Твердження Єпархіального Трибуналу про те, що він має цю компетенцію, не є жодним доказом!

Судовий Трибунал Жовківсько-Сокальської єпархії не дотримав кан.417 ККСЦ і очевидно надужив компетенцію кан.415 §4 ККСЦ. Без виразного письмового делегування від Апостольського Престолу (хоча і це делегування було б сумнівним) Єпархіальний Трибунал є некомпетентним судити (і засудити) монахів Чину папського права на велику екскомуніку!

З цієї причини вирок Єпархіального Трибуналу на першому ступені позначений вадою непоправної недійсності згідно кан. 1303 §1 п.1. ККСЦ.

  1. З нашого листа від 27.8.2008 і з вироку Колегіального Трибуналу від 29.8.2008 стало явним, що під час судового розслідування з’ясувалося, що кард. Л.Гузар має некатолицький і нехристиянський погляд на гомосексуалізм, і що віщує маятником (має духа Нью Ейдж). Тобто є єретик! Отож Колегіальний Трибунал Верховного Архиєпископа виразним способом усунув з вироку Єпархіального Трибуналу це звинувачення! Отже є правдою, що кард. Л.Гузар допустився вищевказаних злочинів проти віри і моральних законів, а ми його не очорнили.

Отож промотор справедливості повинен подати позивну скаргу на Верховного Архиєпископа до компетентного суду (згідно кан.1060 §1 п.2 ККСЦ ним є Римський Архиєрей) за явні єресі і апостазію.

  1. В листі від 27.8.2008 ми виразно написали, що на наступний судовий розгляд ми приведемо свідків і подамо докази, щоб так довести нашу невинність в наступних, начебто вчинених нами, злочинах, про які говорить судовий вирок першого ступеня.

Колегіальний Трибунал виразно знехтував цим проголошенням і забрав від нас право на захист. З цієї причини вирок є неправосильним (пор. кан.1303 §1 п.7 ККСЦ).

Отже стало явним, що Трибунал Верховного Архиєпископа є упереджений і мав завдання сфабрикувати вирок (підтвердити велику екскомуніку), і то якнайшвидше. Цього самого дня, коли ми були покликані на суд, щоб захищатися, що ми і зробили у письмовій формі за посередництвом адвоката, був написаний судовий вирок на шість сторінок про нашу екскомуніку. Отож цей вирок був вже наперед запланований і приготований на це число! У судовій справі суддя повинен надати оскаржуваному повну можливість захищатися вичерпним способом (особливо, якщо загрожує велика екскомуніка). Трибунал Верховного Архиєпископа виразно порушив кан. 1478 і 1479 §2 ККСЦ!

Вражаючим є те, що адвокат з уряду о.Р.Дзюбак, завданням якого є зробити все для того, щоб ми не були засуджені, усно заявив, що Колегіальний Трибунал Верховного Архиєпископа діяв правильно! Тому разом з проханням про привернення справи в первісний стан і з проханням про вивід суддів, просимо, щоб нам був наданий інший адвокат з уряду!

  1. Докази нашої невинності, які нам було унеможливлено пред’явити

  1. Нас звинуватили начебто в очорненні Л.Гузара, що він змушує священиків називати в Літургії греко-католицьких вірних православними! Колегіальний Трибунал стверджує, що це неправда, і що немає жодного письмового доказу цього факту.

Відповідаємо: Цей факт є загальновідомий. Ми маємо до диспозиції декількох свідків (священиків і мирян), які мають відвагу свідчити, що кард. Л.Гузар і його ієрархія створює психологічний і моральний тиск на священиків, щоб називали греко-католицьких вірних православними. Також змушують вірних приймати Святе Причастя стоячи, а інколи і використовуючи фізичне насилля, змушують їх встати з колін під час Святого Причастя. В Київській, Донецькій, Одеській, Львівській і Жовківсько-Сокальській єпархіях не згадування „православних” в Літургії вважається непослухом волі єпархіального єпископа. Для одруженого священика із сім’єю такий підхід є дуже неприємним фактом з фінансового боку. Навпаки, згадування „православних” в Літургії і піднімання вірних з колін під час Святого Причастя в цілій УГКЦ оцінюється ієрархією як виразний знак лояльності до кард. Л.Гузара і місцевого єпископа.

Що стосується письмових документів, які начебто не існують, достатньо поглянути до літургічних книг, де є офіційний підпис, печатка і передмова Л.Гузара + Синоду Єпископів. Тут греко-католицьких вірних виразно називають православними. Окрім цього, існує письмове свідоцтво єп. С.Дмитерка про інтриги кард.Л.Гузара у справі згадування в Літургії „православних”.

  1. Що стосується масонської ложі і членства Л.Гузара в ній, тут ми цілком невинні, бо лише опублікували те, що він сам навів у газеті („Високий Замок”)!

  2. Звинувачення Л.Гузара в тому, що він висвятив на єпископів – єретика (прихильника теології визволення і Т. де Шардена), священика неморального життя, який має нешлюбних дітей і гомосексуаліста, ми можемо довести подаючи свідків.

У випадку нешлюбних дітей і гомосексуальності, йдеться про дуже важливу річ, яка несе за собою позбавлення дотичних осіб єпископського уряду і велике згіршення в Церкві. З цієї причини ми готові оприлюднити імена тих, яких це стосується, імена свідків та інші деталі лише за згодою Державного секретаріату Ватикану!

  1. Листи, за які нас судите, якщо ми їх писали, ми адресували Святішому Отцю. Кожен вірний має право звернутися безпосередньо до Святішого Отця стосовно будь-якої болісної ситуації в Церкві, особливо коли йдеться про злочини проти віри і моралі церковної ієрархії.

Дотеперішнє мовчання Святішого Отця щодо наших листів і єпископських свячень (офіційно ми попросили його про додаткове схвалення чи інше позитивне або негативне рішення), є виразною тихою згодою Його Святості! Листи пишемо вже три роки.

З цієї причини є немислимо, щоб ми були засуджені на велику екскомуніку за зміст листів, адресованих і посланих Святішому Отцю, без Його висловлення!

  1. Спростування звинувачення у непослусі і бунті проти єп. М.Колтуна: Неправдою є те, що єп.М.Колтун приїхав у Підгірці на канонічну візитацію, як це стверджує вирок Єпархіального Трибуналу.

Єп. М.Колтун приїхав без повідомлення і неочікувано! Не ми, а він сам цілеспрямовано намагався створити конфлікт тим, що хотів прилюдно прочитати демагогічне проголошення Л.Гузара про нашу т.зв. екскомуніку (хоча ми і не були екскомуніковані)! Це проголошення було наказано читати у всіх храмах УГКЦ, але велика частина священиків відмовилася його читати через його неправдивість! Про намір єп.М.Колтуна свідчить і те, що він мав зі собою провокатора (маємо свідків, які це можуть довести). Також відеозапис, про який говорить вирок Єпархіального Трибуналу є у більшості вирізаний і змінений так, щоб підтвердити те, що єп. Колтун хотів доказати.

Окрім іншого, єп. М.Колтун в розмові з людьми сказав, що йому ніколи не лежали на серці католики (католицизм). На це твердження маємо свідків!

Отож єп. М.Колтун приїхав у Підгірці навмисне створити напругу і конфлікт, щоб потім могти нас звинуватити у бунті та непослусі. Тоді була виняткова ситуація і всі чекали на відповідь Святішого Отця. 3.3.2008 ми звернулися до Святішого Отця, щоб він, як єдино компетентний прийняв рішеня! Єп. М.Колтун все ж хотів навмисне випередити це рішення і спричинити, щоб воно було для нас негативним.

Отож не ми, а єп. М.Колтун був непослушний, і це Святішому Отцю!

  1. Питання єпископського свячення і т.зв. узурпації уряду, насамперед, стосується мотивації цього вчинку. Ми її чітко пояснили Святішому Отцю в листі від 3.3.2008р. Тільки Він є компетентним прийняти рішення, чи ми провинилися, чи ні!

Уся ця справа стосується не лише кард Л.Гузара, який (як підтвердив сам Трибунал Верховного Архиєпископа) є єретик і апостат, але і інших високопоставлених ієрархів Ватиканських дикастерій (кард. А.Содано, кард.Л.Сандрі, архиєп. А.Франко). Тому в цій справі, з причини самого предмету спору, Трибунал Верховного Архиєпископа є некомпетентним видати судовий вирок!

Підсумок:

    1. Просимо про привернення справи до первісного стану на основі кан. 1326 §2 п.1,2.3,4 ККСЦ.

    2. Просимо про зміну всіх суддів Апеляційного Колегіального Трибуналу з огляду на їх явне намагання сфабрикувати вирок і їхнє упередження.

    3. Просимо про нового адвоката з уряду з огляду на мале бажання теперішнього адвоката нас захищати і з огляду на його єдність з запланованою фабрикацією вироку.


+ Методій Р.Шпіржік, ThDr. ЧСВВ

+ Ілля А.Догнал, ThDr. ЧСВВ

+ Маркіян В.Гітюк, Th.Lic. ЧСВВ

+ Самуїл Р.Обергаусер, PaedDr.

8.9.2008, Підгірці

Копії:

  • Святіший Отець Бенедикт XVI

  • Апостольська Сигнатура, Рота Романа

  • Кардиналам, єпископам і вірним Католицької Церкви


Адреса: Підгірці 19, Бродівський р-н, Львівська обл., 80660, Україна

www.community.org.ua