asyan.org
добавить свой файл
1
РІЗНА ІНФОРМАЦІЯ


  1. Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!!

  2. Деякі люди питали мене, що означає індикатор "Ходи" ("Moves Left"). Це проста кількість пар фішок, що ви потенційно можете видалити з дошки.

  3. Коли активізована панель Галереї Слави, ваш останній рекорд записаний курсивом -- в такий спосіб ви можете швидше його знайти. Курсив видаляється, коли ви вибираєте іншу гру.

  4. Mahjongg Master 1 & 2 - це програмні продукти, засновані на ранніх версіях Kyodai Mahjongg. Перший заснований на версії 3.01, другий - на версії 6.21. Вони доступні від eGames, Inc., але будь ласка, помітьте, що я НЕ забезпечую підтримку для них, і ви НЕ купуєте ліцензію на Kyodai (або на будь-яке безкоштовне відновлення), коли купуєте копію цього програмного забезпечення.


[ПІДТРИМКА OpenGL ДЛЯ ГРИ В KYODAI 10.21 У 3х-МЕРНОМ РЕЖИМІ (3D)
Щоб отримати можливість бачити Kyodai 10.21 (попередня версія, включена в повний комплект постачання) у 3-мірному варіанті, вам потрібно мати встановленими динамічні бібліотеки (DLL) OpenGL. Якщо у вас їх ні, отримаєте їх на веб-сайте Microsoft. Ви можете помістити файли DLL (OPENGL32.DLL і GLU32.DLL) безпосередньо в директорію Kyodai, якщо хочете.]
ПІДТРИМКА Direct У KYODAI
Щоб мати можливість грати в Kyodai (починаючи з версії 11.x), вам потрібно мати встановленими на вашій машині комплект драйверів Direct 6.1 (або більш свіжих). Якщо у вас їх ні, отримаєте їх з веб-сайта Microsoft (www.microsoft.com/directx).

Для гри в Kyodai у тривимірному режимі (3D) настійно рекомендується 3D-карта. Проста Voodoo дасть вам щонайменше 30 fps (кадрів у секунду), тоді як G400 дасть вам більш 120 fps. Якщо у вас немає ніякого акселератора, то, незалежно від потужності вашого комп'ютера, гра буде майже нестерпною... Приблизно від 1 до 2 кадрів у секунду в режимі програмної эмуляции. Я шкодую про тих з вас, хто має повільну машину... Гарна відеокарта коштує витрат...
РІВНІ КОЛЬОРОВОСТІ, ПІДТРИМУВАНІ В KYODAI
Це просто : з моєю поточною конфігурацією, тільки 16-бітний режим рівня кольоровості працює безвідмовно.

- 8-бітний режим (256 квітів) не працює взагалі.

- 24-бітний режим працює в 2D (хоча анімація в режимі Примара трохи повільна), але не працює в 3D.

- 32-бітний режим працює в 3D, але має проблеми з 2D (режим Примара не працює).
СУМІСНІСТЬ ВІДЕОКАРТ У 3D-РЕЖИМІ
DirectX-версія програми Kyodai розроблялася і тестировалась на декількох відеокартах, щоб гарантувати максимальну сумісність з більшістю відеокарт на ринку.

Ось карти, що я використовував, з декількома коментарями.

- Intel i740 - Може застосовуватися в апаратному варіанті, починаючи з Kyodai 11.00 бета 3. Працює приблизно на 30-50 fps. Проблеми з тінями усунуті починаючи з версії 11.56.

- Riva TNT2 - Працює чудово, приблизно на 100-120 fps. Відмінна карта.

- 3Dfx Voodoo 1 & 2 - Підтримуються з версії 11.56, вони запускаються пристойно, від 30 до 100 fps у полноэкранном режимі. Kyodai інтенсивно використовує віконний рендеринг (комбіновані вікна, діалогові вікна, меню і т.п.), що не підтримується цими старими відеокартами. Але в результаті завзятої роботи, терпіння й удачі я нарешті зумів додати повну підтримку карт Voodoo у Kyodai. Аллилуйя ! ^_^

- 3Dfx Voodoo 3 2000 PCI - Працює прекрасно, приблизно на 100-120 fps. У мене була невелика проблема з пізнім відновленням позиції дошки (приблизно на одну секунду пізніше!), коли я нічого не виводив через GDI. Що її усунути, я був змушений додати "фіктивну" процедуру, що виводить порожній текст на екран через GDI. Якщо хтось знає, як усунути її ефективніше, будь ласка, повідомте мені!

- Matrox G400 32мб - Моя улюблена зараз карта для розробки. Вона працює на 130 fps (і це навіть не G400 Max) -- самі останні драйвери по-справжньому гарні.
Інші карти, як передбачається, працюють теж. Якщо у вас проблеми при запуску Kyodai у 3D, переконаєтеся, що ви маєте самі свіжі відеодрайвери. Якщо вони є, будь ласка, зв'яжіться з виробником вашої відеокарти і скажіть їм, щоб виправили свої драйвери!
ПЕРЕМІЩЕННЯ 3-х МІРНОЇ ДОШКИ
Ви можете переміщати 3D-дошку по її осях X і Y, клацаючи правою кнопкою миші і перетаскуючи неї. Коли ви задоволені позицією, просто відпустіть кнопку миші. Якщо ви клацаєте правою кнопкою без перетаскування миші, викликається спливаюче підменю. Використовуйте коліща (якщо у вас миша з коліщам) для зміни розміру (масштабирования) дошки. Натисніть клавішу Shift при переміщенні коліщати для обертання дошки, або клацніть на вашому коліщаті для переключення між цими двома режимами.
Ви можете також застосовувати клавіатуру для переміщення дошки. Усі функції доступні з цифрової клавіатури. От зведення команд:
- 4, 6 : Рухати вліво і вправо. Або щиглик правою кнопкою і захоплення вліво і вправо.

- 8, 2 : Рухати нагору і Або вниз щиглик правою кнопкою і захоплення нагору і вниз.

- 5 : Скинути координати

- +, - : Збільшити і зменшити масштаб. Можете також застосовувати коліща миші для масштабирования.

- /, * : Обертати вліво і вправо

- 0 : Заборонити/Дозволити текстурирование обличчя фішки. Корисно для швидкого переміщення дошки в режимі програмної эмуляции (0 - тільки для версії 10.21).
ВИКОРИСТАННЯ РЕДАКТОРА РОЗКЛАДОК
Спочатку виберіть розкладку, що вам подобається і на який ви хочете базувати вашу роботу. Потім клацніть на [Редагувати]. Або просто клацніть на [Створити нову], щоб почати з порожньої дошки. З'явиться нова інструментальна панель. Щоб завершити розкладку, ви повинні розмістити на дошці максимум 144 фішки. Щиглик правою кнопкою на фішці видалить фішку. Щиглик лівою кнопкою додасть фішку в позиції "курсору-фішки". Ви завжди можете скорегувати ваш постріл, клацнувши правою кнопкою на фішці повторно і видаливши її. Це може бути трохи важкувато спочатку, але ви швидко звикнете до системи. Тримайте око на лічильнику "Усього". Коли він досягає 144, дошка заповнена цілком (144 фішки), ви не можете більше нічого додати. Щоб зробити розкладку що грається, ви повинні переконатися, що число "Усього" кратне 4 (на зразок 64, 100, 112, ...). Звичайно, ніякої радості не доставить створення 4-фішкової розкладки, але ви можете зробити і таку розкладку, якщо хочете.
Коли ваша розкладка довершена, ви можете залишити редактор з одним із трьох пунктів меню: [Зберегти] збереже розкладку під поточним ім'ям файлу розкладки. Будьте уважні, щоб не стерти іншу розкладку! [Зберегти як] дозволить вам зберегти розкладку під новим ім'ям. [Спробувати] дозволить вам зіграти з розкладкою без необхідності її збереження. Це корисно, якщо ви хочете спробувати труднощі розкладки. Ви можете потім повернутися в редактор розкладок, клацнувши знову на [Редагувати]. Умолчательное розширення файлів розкладок - ".lay". Ви можете навіть вибрати ім'я для розкладки, увівши його у верхньому правому вікні редагування. У такий спосіб ви можете розповсюджувати ваші розкладки, уточнюючи ваше ім'я, дату створення, ім'я вашої роботи і т.д.... Приємно, чи не так? Нарешті, ви можете скасувати усі ваші зміни і повернутися до гри, клацнувши на [Вихід]. Знайте, що усі ваші зміни будуть загублені. І нарешті, ви можете [Зрушити] розкладку убік (уліво, вправо, або нагору вниз) через або меню за допомогою CTRL + (E,S,D,X). Це дозволить вам центрувати її на дошці так, як вам подобається.
Шліть мені ваші утвори, і якщо вони мені сподобаються, я буду включати їх у колекцію на моєму сайте, з посиланням на вас.

Зверніть увагу: розкладки з менш чим 144 фішками не сумісні з версіями раніше ніж Kyodai 6.42. Будь ласка, пам'ятайте це, коли посилаєте розкладки вашим друзям.
Зведення по інструментальній панелі:

- Усього : кількість фішок у поточній розкладці. Ви можете використовувати до 144 фішок. Кількість фішок повинна бути кратна чотирьом.

- Ходові : кількість вільних фішок у поточній розкладці. Вам потрібно мати щонайменше дві вільних фішки, щоб ваша розкладка могла гратися.

- Потрібно : число фішок, що вам потрібно додати до того, як ви зможете зберегти розкладку (може мінятися від нуля до трьох фішок).

- Назва : довге ім'я розкладки. Ви можете змінювати його безпосередньо у вікні редагування. Воно не може бути длиннее 50 символів. Це ім'я буде з'являтися в Селекторі Розкладок ("Вибрати розкладку...<Повне ім'я>") і в панелі статусу, коли ви стартуєте нову розкладку.
ПРАВИЛА СТВОРЕННЯ НАБОРУ ФІШОК
Починаючи з Kyodai 8.0, формат набору фішок змінений для забезпечення більшої гнучкості... Ви більше не повинні використовувати маски.

Ви можете використовувати будь-як існуючий набір фішок як шаблон для вашого нового набору фішок. Ви можете назвати його як хочете. Підтримуються формати BMP і JPG. Ви можете також використовувати який хочете розмір... Якщо ви хочете мати великі фішки розміру 67x82, ви це можете... :-) Ви тільки повинні змінити розмір зображення на (67*9)x(82*5) = (603x410), і починати заповнювати його фішками... Це так просто!

От точний список фішок для кожної лінії з дев'яти фішок (ліворуч праворуч) :
- Крапки (або Кола) від 1 до 9

- Бамбуки від 1 до 9

- Ієрогліфи (або Ван, або Символи) від 1 до 9

- Часи року (Зима/Winter, Весна/Spring, Літо/Summer, Осінь/Autumn) і Вітри (Північ/North, Південь/South, Схід/East, Захід/West)

- Квіти (Бамбук/Bamboo, Зливу/Plum, Хризантема/Chrysanthemum, Орхідея/Orchid), Дракони (Чорний/Black, Білий/White і Червоний/Red), і спеціальна "порожня" фішка, використовувана для гри Memory і Редактора Розкладок...
Ви можете додати свій підпис (сигнатуру) до набору фішок у нижній правій частині зображення (ця область не використовується в Kyodai).
Якщо ви хочете подати на розгляд свої набори фішок, або розкладки фонові малюнки, зв'яжіться з мною по e-mail, але ТІЛЬКИ якщо файл не більше ніж 100Кб (інакше ви повинні будете спочатку просити мого дозволу). Також не забудьте ЗБЕРЕГТИ копію ваших наборів фішок у форматі BMP (24-бітний колір), навіть якщо ви посилаєте мені файл у форматі JPG.
Ви можете скачати свіжі набори фішок, розкладки й інші файли із сайта http://kyodai.com/
ЯК ЗВ'ЯЗАТИСЯ З АВТОРОМ
ПЕРШ НІЖ ПОСЛАТИ МЕНІ ЯКИЙ-НЕБУДЬ ЛИСТ, будь ласка, переконаєтеся, що на ваше питання ще немає відповіді на моєму сайте! Вам належить спочатку перевірити мою сторінку Troubleshooting (Можливі Проблеми) (http://kyodai.com/kyotrouble.html), так само, як і сторінку Latest News (Останні Новини) на свіжі виправлення помилок і доповнення до Kyodai. Також пошук по файлах допомоги в самому Kyodai (клацніть на кнопці Help!) був би гарною ідеєю, особливо якщо ви ніколи не читали ці файли. Будь ласка, врахуйте, що я НЕ буду відповідати на e-mail, не відповідним цим правилам.

Також переконаєтеся, що ви - зареєстрований користувач, якщо хочете мати з мною серйозну дискусію по підтримці. Kyodai - успішна гра, і я одержую до 100 електронних листів по підтримці щодня. Я НЕ бажаю відповідати на всі підряд, оскільки 95% електронних листів не відповідають правилам.

Якщо ви зареєстрований користувач і хочете допомоги по іншому питанню, не забудьте повідомити мені ваші реєстраційне ім'я користувача, пароль і дату, щоб мені не довелося це перевіряти. Я віддаю пріоритет листам від людей, що вже реєстрували мої програмні продукти.

Нарешті, якщо ви не отримали відповідь на ваш електронний лист, спочатку переконаєтеся, що відповіді немає у файлах або допомоги на сторінці Troubleshooting. Якщо ні, то направте ваш e-mail знову, якщо це важливо для вас.

В усіх випадках, НЕ ПОСИЛАЙТЕ ВКЛАДЕННЯ, якщо розмір вашого файлу перевищує 100кб. Колись ви повинні запитати мого дозволу, інакше ви не тільки ніколи не отримаєте відповідь, але і виявитеся в моєму чорному списку.

Тепер адреса для e-mail : support@kyodai.com
ПОДАЛЬШЕ ПОШИРЕННЯ KYODAI
Вам дозволяється розповсюджувати Kyodai (тільки незареєстрованну shareware-версію) з наданням кому завгодно, на будь-якому носії (e-mail, флоппи-диск, CD-Rom...), за умови, що ви не витягаєте з цього комерційної вигоди _И_ ви ясно згадуєте, що це НЕ безкоштовна програма і користувачі повинні купити ліцензію. Вам НЕ дозволяється розповсюджувати зареєстровану версію Kyodai.

Якщо ви представляєте журнал, то немає необхідності запитувати мого дозволу на поширення моєї програми на ваших CD-Rom. Тільки переконаєтеся, що ви маєте найбільш свіжу версію. Однак, я був би рад, якби ви послали мені копію видання, у якому ви розсилаєте Kyodai. Будь ласка, відправляйте його (або їх) на мою звичайну поштову адресу (спочатку постеліть мені e-mail з його запитом). Якщо ви мають намір продавати збірник на CD-Rom, що включає Kyodai, ви ПОВИННІ попередньо зв'язатися з мною і послати мені копію, коли він вийде (по тій же адресі).
АВТОР(Ы)
Ось він я. Моє ім'я - René-Gilles Deberdt. Моє прізвисько, Naoki Haga, засновано на іменах героїв двох японських коміксів (Naoki Murakami з Tokyo Daigaku Monogatari і Yasuyuki Haga з Fu-ta-ri). И - ні, я не дівчина, я не японець, і наскільки я знаю, я не професійний програміст. (Якщо ви - компанія, що ится таланти... ;-))
Мені 25 років, мешкаю у Франції, поблизу Лілля. Саме тому мій англійський не бездоганний... Моя основна пристрасть - японська анімація, але я також люблю ТВ/кіно/DVD і музику взагалі. Я прирабатывал як вільний журналіст для декількох журналів, і як перекладач японських коміксів і відео для різних французьких компаній. Але коли "хвиля manga" закінчилася в 1996-97, я виявився без роботи і змушений був почати вивчати програмування, щоб заробляти на життя. На щастя, я вже мав підготовку по програмуванню в якості демо-кодера на комп'ютерах Atari ST у 1989-91. Поки пишу, Kyodai мій перший і єдиний проект, і це основна робота для мене. Спасибі за вашу підтримку, мої дорогі зареєстровані користувачі!
Гри, у які я найчастіше граю в Kyodai - це Пасьянс із розкладкою Traditional (ох! у десять разів більше, ніж з іншими розкладками), і гра Hashira/Тетрис... (прикидаючись, що для її налагодження, тоді як я сам на ній зациклився... ;-)) Мої улюблені ігри, крім Kyodai, це Final Fantasy 7 і 8. Я також люблю ігри фірми LucasArts, такі як Monkey Island і Grim Fandango, і з нагоди граю в інші ігри в жанрах puzzle/board/solitaire.
ЩЕ РАЗ ПОДЯКИ
Я хотів би знову подякувати своїх друзів за твір декількох чудових оригінальних пісень для мене :

Tanguy Matioszek, що зробив перші п'ять композицій для Kyodai (Gokuraku, Gisors, Kyodai, Ferral і Mayaku) і Shinden,

і Miguel Samiez, великого друга і композитора, що зробив Night, Astral Dream, Kawaii, Timeless, Fairy Tale, Fairy Tale Remix, The Sad Song і Endless.

Також, Spindizzy і Pow за надання більшості з цифрової MOD-музики.

Спасибі Zahara Medina за її чудових Manga-дівчин, Aurore за її прекрасний фоновий малюнок Keshiki, Музі за її допомогу, і John'у Nicholas'у і Tumi, що роблять самі кращі набори фішок з тих, що я коли-небудь, одержував.
Kyodai використовує деякі дуже корисні і вільно розповсюджувані програмні компоненти: Delphi (від Hiroyuki Hori), Quadruple (тільки блок SXLib), SXMedia (від Dean'а Ellis'а, для підтримки MOD-музики), MegaPanel (від Steve'а Flynn'а), WordCap, TBigIniFile, TExplorerBox, TTileImage і TLanguage. Я хотів би подякувати їхніх авторів за їхнє створення.
Якщо ви хочете відвідати деякі персональні веб-страницы і зв'язатися з нами....
Naoki Haga : http://kyodai.com/namida/ (Енциклопедія японської анімації ^_^)

Zahara Medina : http://www.swb.de/~zahara/ (Повно шикарних зображень і manga-трансляций ^_^)

Miguel Samiez : http://esteban99.free.fr/ (Головним чином про великий Mike Oldfield'е ^_^)

Tanguy Matioszek : tamura@innocent.com (Немає домашньої сторінки)
Перекладачі повинні мати їхнє ім'я (і адреса e-mail) у їхніх мовних файлах (*.txt) ;-)
Переклад на росіянин: Олексій Мартемьянов.
Kyodai Mahjongg is © Copyright 1997, 1998, 1999, 2000 by René-Gilles Deberdt.

All rights reserved.